Řízení kvality
Více jak dvacetileté působení na trhu je důkazem naší spolehlivosti a stability. Výrobky jsou zkoušeny a certifikovány dle evropských norem. Rozváděčům vyrobeným v naší společnosti byla udělena značka kvality ESČ a Česká kvalita. Systém vývoje a výroby rozváděčů na všech provozovnách je udržován a certifikován dle ČSN EN ISO 9001:2016.
Politika jakosti
Naše společnost patří ke klíčovým dodavatelům elektrotechnických komponentů pro elektrotechniku a energetiku v naší zemi. Ve společnosti se vyrábí rozpojovací jistící skříně, přípojkové skříně, elektroměrové rozvaděče, skříně pro plynoměry, zásuvkové skříně, staveništní rozvaděče, rozvaděče pro veřejné osvětlení a zakázkové rozvaděče.
Naše společnost chce být moderní společností s pevným postavením na tuzemském i zahraničním trhu. Uplatňuje a udržuje systém managementu jakosti a neustále zlepšuje jeho efektivnost v celé společnosti. Od důsledného aplikování zásad managementu jakosti všemi zaměstnanci očekává prospěch v různých formách (zvýšená účinnost řízení, zlepšená výkonnost zaměstnanců, nižší náklady související s reklamacemi výrobků a služeb, spokojenost zákazníků, stabilní postavení na trhu, zvyšování obratu, minimalizace rizik, hledání nových příležitostí, zvyšování spokojenosti zaměstnanců).
V této souvislosti jsou stanoveny následující principy v oblasti managementu jakosti:
- Naplňovat potřeby a očekávání zákazníků včetně dalších zainteresovaných stran (dodavatelů, zaměstnanců a vlastníků) pro dosažení jejich spokojenosti a k získání konkurenčních výhod.
- Neustále zlepšovat efektivitu procesů systému managementu jakosti
- Identifikovat a plnit zákonné požadavky, předpisy týkající se výrobků, procesů a činností, včetně požadavků odsouhlasených zákazníky.
Vedení společnosti se plně ztotožňuje s příslušnými ustanoveními normy ČSN EN ISO 9001:2016. Politiku prosazuje ve své rozhodovací činnosti a pro ostatní zaměstnance je vzorem. Zavazuje se k plnění požadavků systému managementu jakosti a je si vědomo nutnosti podpory pro zajištění činnosti procesů systému managementu jakosti, jejich měření, monitorování a analyzování, aby bylo dosahováno plánovaných výsledků a neustálého zlepšování.
Klade důraz na zvyšování kompetentnosti, motivace a informovanosti zaměstnanců. Dbá na včasnou identifikaci a optimální zajišťování potřebných zdrojů (zaměstnanci, informace, infrastruktura, zařízení a finanční prostředky). Pravidelně ověřuje funkčnost systému managementu jakosti, stav a výsledky zlepšování. Identifikuje příležitosti a rizika, a dbá na eliminaci rizik.